کتابها ی جولیا 5 کاش حرف گوش کن بودم مهارتهای زندگی

نویسنده :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسي
نوبت چاپ :
6
سال چاپ :
1399
وزن :
0
قطع/نوع جلد :
شميز
تعداد صفحه :
0
شابک :
9789643896485
تعداد :
1

قیمت : 28,000تومان

موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 150
معرفی کالا

حتما شما به عنوان پدر و مادر وظیفه خودتون می دونید که مسوولیت پرورش و تربیت فرزندتون رو به عهده بگیرید. گاهی این مسوولیت تمام زندگی شما را رو دربرمی گیره به خصوصااگه پای نظم و ترتیب در میون میان باشه،و درمقابل انتظار دارید به حرف های شما گوش کنن، اما این روزها اکثر والدین از حرف گوش نکردن بچه ها نگران و ناراحت هستن.

گاهی بچه به حرف شما گوش نمی کنه یا به حرف های شما توجهی نشان نمیده ، چون توجهش جلب نشده یا تمرکز نداره. وقتی تصمیم دارین با هاش صحبت کنید مطمئن بشید که توجهش روجلب کردید. به خصوص درمورد بچه هایی که به راحتی تمرکز خود را از دست می دهند.واگر علیرغم صحبت های شما کودک کار اشتباهی انجام داد اجازه بدهید پاسخ کار اشتباه خودش رو ببینه تا متوجه اشتباه خودش بشه .

داستان قصه ما درباره پسریه به نام آرجی . آرجی امروز بدترین روز زندگیش بود .چون وقتی از خواب بیدار شد آدامس به موهاش چسبیده بود ! چون مامان گفت: قبل از خواب آدامست رو دور بنداز اما اون گوش نکرده بود از اتوبوس جاموند و دیر به مدرسه رسید، چون بهش گفته بودن اتوبوس 7:15 به ایستگاه میاد اما دیر به ایستگاه رسیده بود .

به خاطر اینکه توی راهرو ی مدرسه دویده بود جریمه شد و زنگ تفریح نداشت چون مدیر گفته بود نباید تو راهرو کسی بدوئه اما اون گوش نکرده بود و کلی کارهای دیگه که براش کلی درد سر شروع شد که در ادامه داستان حتما بخونید

آرجی میگه :راستش من بیشتر وقتها حرفهای دیگران را میشنوم و میفهمم چه میگویند اما حوصله ام سر می رود بخواهم به حرفهایشان گوش بدهم و به آنها عمل کنم .موقعی که خودم دستور میدهم خیلی بیشتر حال میکنم

اما مادر به آرجی میگه: با دقت گوش دادن به حرف های دیگران از گوش دادن به حرفهای دیگران خیلی مهمتره و...................

خوندن این کتاب به بچه ها یاد میده چجوری به حرف دیگران با دقت و تمرکز گوش بدن و به اونا عمل کنن که یکی از مهمترین مهارتهای زندگیه .

در قسمت جستجوی سایت "مهارتهای زندگی" رو سرچ کنین تا عناوین دیگری رو

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...