قصه های پند آموز برای کودکان1آواز کلاغ

نویسنده :
ناشر :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسي
نوبت چاپ :
4
سال چاپ :
1397
وزن :
0
قطع/نوع جلد :
شميز
تعداد صفحه :
0
شابک :
9789643076610
تعداد :
1

قیمت : 7,000تومان

موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 117
معرفی کالا

خواندن داستان های آموزنده ،پند آموز و عبرت آموز برای کوکان فایده های زیادی داره .و باعث میشه تا کودکان رو وارد دنیای شیرین وجذاب قصه ها کنیم و مهارت های زندگی،مهارتهای تربیتی و اخلاقی را در قالب داستان آموزنده بهشون آموزش بدیم . تا کودک در مورد موضوع داستان ها فکر کنه و خودش رو به جای تک تک شخصیت های داستان بزاره ودر نهایت نتیجه گیری صحیح از داستان میتونه انجام بده. که این موضوع باعث رشد فکری و عقلانی کودک شما میشه و در تصمیم گیریهای بعدی در زندگی میتونه بهش کمک کنه .شما حتما در قدیم داستان زیبای آواز کلاغ رو از زبان بزرگ ترها شنیدین و یا حتی خودتون خوندین که یکی از همین کتاب های پند آموزه و درباره غرور و نادانیه که در قالب داستان با کودک صحبت میکنه ودر انتهای داستان نتیجه اخلاقی به کودک نشون میده هیچ گاه به خودت مغرور نشو که غرور باعث نادانی و پشیمانی است.

کلاغ همیشه فکر میکرد از همه پرنده ها زیرک تره ،جغد هم فکر میکرد از همه حیوونا باهوش تره . اونا هر روز بر سر این موضوع با هم جرو بحث داشتن .گنجشکب به اونا نزدیک شد و به حرفهاشون گوش کرد و گفت چه طوره با هم مسابقه هوش بدن . اونا قبول کردن .گنجشگ گفت : مسابقه شروع شد پرواز کنید .کلاغ تا نزدیک ترین ده پرواز کرد اما جغد خمیازه ای کشید و پلک هاشو بست و خوابید .مدتی گذشت و کلاغ برگشت و تکه پنیری که آورده بود رو با غرور به جغد نشون داد و گفت: تنبل و ببین بیدارشو آهای جغد حالا کی باهوش تره ؟جغد قبول کرد کلاغ باهوش تره و پرواز کرد ورفت تا بازهم بخوابه .حالا گنجشگ به کلاغ گفت : کم از اون پنیر به من میدی تا من به همه حیوانات جنگل بگم تو از همه باهوش تری .

هنوز کلاغ جوابی نداده بود که روباهی از راه رسید و کلاغ رو با پنیر دید ،روباه از کلاغ خواست کمی پنیر بهش بده ولی کلاغ سرش رو به علامت نه تکون داد

گنجشک از ترس روباه پرواز کرد و کمی دورتر روی شاخه ای نشست.

روباه این بار با خواهش گفت: یک لحظه بیا پایین، با هات کار دارم.

کلاغ که می دونست روباه حیله گر است با خودشفکر کرد که اگر از درخت پایین بیاد . روباه هم اونو میخوره هم پنیرشو . پس دوباره سرشو به علامت نه تکون داد. روباه که نمیخواست غذای به اون خوشمزگی رو از دست بده این بار با قیافه مهربون گفت :..... .

کتاب مناسب و مرتبط با برنامه های درسی دوره ی آموزش ابتدایی است و معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش است.

11جلددیگه هم داره که کافیه درقسمت جستجوی سایت "قصه های پند آموز برای کودکان" روسرچ کنین وبقیه عناوین روهم ببینید

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...